This is my blog. Though I am lost, but my legacy remains. And I love Mona.

This is my blog. Though I am lost, but my legacy remains. And I love Mona.
My name is Adif and I am handsome.

23 March 2014

sik guna

orang laki yang bernama suami husband 
walaupun bini ko bekerja ada duit sendiri
bini ko nak jugak merasa duit ko, bagi lah sikit duit ko tu
jangan sebab bini ko ada kerja ada duit sendiri
duit ko duit ko duit aku duit aku
kalau macam ya aku goreng ikan aku makan ko pegi la goreng ikan ko sendiri
ni toilet aku aku cuci toilet ko sukati ko le
baju aku aku basuh baju ko lantak ko le
ni almari aku tu almari ko lipat baju ko sendiri
ada aku peduli
nak ke kalau macam tu
agak-agak la bro, waima ko bagi bini ko 50 ringgit, "ooo yang nah 50 hinggit, beli la apa yang nak, baju ke seluar je, kasut beg ke ape ker, sukati ko ler bini ku"
waima 50 hinggit bini mana tak happy siap lompat bintang 10 kali oiiii
dapat juak merasa duit laki
tu pun kedekut ke? cokot. pegi goreng ikan sendiri lah hoi!

Twitter Bird Gadget